retourneren ruilen garantie zilvervoorjou.nl
Retourneren/ruilen



Uiteraard probeert ZilverVoorJou aan de verwachting van de klant te voldoen maar er kan natuurlijk altijd iets fout gaan. Ben je niet tevreden over een product, is het product niet wat je verwacht. Geen probleem. Je hebt een zichttermijn van 14 dagen.
Wanneer je een artikel terug wilt sturen moet dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden gemeld bij ZilverVoorJou. Neem hiervoor altijd contact op met ZilverVoorJou via het contactformulier of bel ons. Vul hierbij ook het retourformulier in.
Je kunt
hier het retourformulier downloaden en naar ZilverVoorJou mailen of meesturen met het product:
 
 


Attentie. Retouren in een normale envelop worden niet geaccepteerd!
Helaas hebben we retouren ontvangen in een normale envelop. De kans dat de enveloppen scheuren tijdens verzenden is groot. Hierdoor is de kans op beschadiging en verlies zeer groot.
​Onze tip: maak de verpakking waarin het artikel is verzonden netjes open en hergebruik de bubbelenvelop of brievenbusdoos voor een eventuele retourzending.

 
Vul het formulier altijd in met volledige naam en factuurnummer. De producten dienen in de originele verpakking, onbeschadigd en ongedragen te worden teruggezonden. De kosten van terugzenden zijn voor de klant. ZilverVoorJou is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van retourzendingen. Wij raden dan ook aan om retourzendingen met een traceercode te verzenden. De goedkoopste optie is traceerbare brievenbuspost met postnl.
Producten die niet in aanmerking komen voor de ruil en retourregeling:
- Producten die niet binnen 14 dagen zijn aangemeld bij ZilverVoorJou
- Producten die na het aanmelden niet binnen 14 dagen zijn teruggestuurd
- Producten die speciaal voor de klant gemaakt of besteld zijn
- Beschadigde producten
- Producten waarvan de originele verpakking ontbreekt of onbruikbaar is
 
Na ontvangst van de geretourneerde producten beoordelen wij of de producten in goede staat zijn teruggezonden. Als dit het geval is dan wordt het aankoopbedrag van je product(en) zo snel mogelijk (vaak nog dezelfde dag) maar uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald.
 

Attentie
Beschadigde, gebruikte of gedragen sieraden en sieraden die niet binnen 14 dagen na melden worden teruggestuurd worden niet geaccepteerd en teruggestuurd naar je adres. De kosten voor terugzending zijn voor je eigen rekening.
 

Retouren en kortingscodes:
Heb je tijdens je bestelling een kortingscode gebruikt die geldig is bij besteding vanaf een minimaal bestelbedrag?
De korting vervalt als na het retourneren van één of meer artikelen uit je bestelling, de prijs van het totaalbedrag onder het te bestellen minimale bestelbedrag van de kortingscode uitkomt.


Garantie
Elk sieraad wordt met uiterste zorg behandeld, verpakt en verstuurd. Bij klachten kunt je binnen drie maanden na aankoop van je sieraad contact met ons opnemen.
Wat niet onder garantie valt:
-  verlies van (swarovski) steentjes, edelstenen en bedels
-  natuurlijke slijtage
-  vlekken veroorzaakt door parfum, schoonmaakmiddelen o.i.d.
-  Het afbreken van pinnen bij creolen. Als de pin uit de creool valt door verlies van de schroef is het fabrieksgarantie. Het afbreken van de pin zelf kan alleen door het niet juist gebruiken of verbuigen van de creool en wordt niet vergoedt.

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies, normale slijtage of enige vorm van schade bij het verkeerd gebruiken van onze sieraden. Je kunt met vragen uiteraard wel contact met ons opnemen. Mogelijk kunnen we je sieraad wel repareren of herstellen tegen een vergoeding.
Tips om je sieraden mooi te houden vind je hier